środa, 6 stycznia 2016

bluzy MR&MRS

Hej Serduszka <3
 Jak już dobrze wiecie najczęściej spotkać mnie można w wydaniu eleganckim i dość rzadko widujecie mnie w stylistyce sportowej. Mam jednak takie rzeczy, które zaliczyć można do kategorii sportowej, a bardzo je lubię. Chodzi mi o bluzy z jakimiś oryginalnymi printami czy napisami. Takie cudeńka wypatrzyłam w ofercie Butiku Magii… Są to bluzy dla par z napisami MR i MRS , są bardzo milutkie w dotyku oraz mega cieplutkie z polarkiem w środku ;)  na rynku istnieje teraz wiele propozycji ubrań dla par i przyznam, że ta moda bardzo mi odpowiada. Tak więc dzisiaj zobaczycie mnie we wspólnej sesji z moim narzeczonym :*  Moja bluza ma kolor pudrowego różu więc dobrałam do niej czapkę i buty w takim samym kolorze. Bluza męska ma kolor szary, pasuje więc naprawdę praktycznie do wszystkiego co jest zachowane w stylistyce sportowej. Nie będę się dzisiaj rozpisywać, a zaproszę Was do oglądania krótkiej fotorelacji z naszej randki, na którą ubraliśmy się w te oto bluzy;)  Bo oczywiście zanim poszliśmy na pyszny obiadek obowiązkowo trzeba było zrobić kilka zdjęć na bloga :p
 Jak się podoba Kochani?  :* Macie ze swoją drugą połówką ubrania przeznaczone dla par? ;) Przesyłam moc całusków i uścisków. Wasza Ania <3

bluzy MR&MRS - Butik Magii
buty emu - www.czasnabuty.pl
buty puma ocieplane - allegro
spodnie - Bershka
leginsy - New Yorker 
czapka - allegro 
 








10 komentarzy:

  1. auu . cudne te bluzie <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie mam w swojej garderobie ubrań dla par, ale bardzo mi się taki trend podoba :)
    I kiedyś skuszę się na coś w tym stylu. Cudownie razem wyglądanie ! Życzę dużo miłości <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaaaa nie moge !! piękności , wszędzie szukałam tych bluz, dzięki dzięki dzięki dzięki!!!!!!!!!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle moja Ukochana błyszczy :-) Kocham Cię moja narzeczono :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne,piękne i jeszcze raz cudowne ❤ Bardzo inspirujesz Mnie co do ubierania Się :) wygladasz zniewalająco i wygladacie na na prawdę szczęśliwą i Kochająca Pare :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne sa te bluzy ;) a z Was piekna para :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne są te bluzy.. <3 bardzo bym chciała wybrać i zrobić niespodziankę chłopakowi który za miesiąc wraca do Polski byłby świetny prezent na walentynki ;* obserwuje i czekam na wyniki *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój niestety nie założy nic innego oprócz koszuli. Nawet bluzki z napisami odpadają, mogą być tylko czyste białe z kieszonką i dekoltem w serek :D ale strasznie bym chciała mieć jakieś takie wspólne ubrania :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie razem wyglądacie natomiast bluzy są cudowne. Sama chciałabym dla chłopaka,siebie i córeczki coś takiego. :)
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń