wtorek, 8 grudnia 2015

Pastelowa stylizacja ;)

 Dobry wieczór :*

Dzisiaj mam dla Was propozycję stylizacji z sukienką, a więc wracam na „elegancką nutę”. Zbliża się czas wielu uroczystości, w których kobieta ma okazję wskoczyć w sukienkę ;) -----> święta, sylwester, studniówki, bale karnawałowe… Więc myślę, że takie sukienkowe inspiracje się przydadzą ;)

Nie chciałam by ten zestaw był oczywisty. Więc subtelną sukienkę od firmy SUKIENKOWO połączyłam z najmodniejszym w tym sezonie butami za kolano od firmy OBUWIE MARGOT. I teraz od razu muszę się wytłumaczyć bo spojrzycie na zdjęcia i pomyślicie : „Co ona wygaduje, jakie za kolano?”… :D Teraz ten kto myślał, że posiadanie bardzo długich nóg ma same plusy otrzymuje niezbity dowód, że nie w każdej sytuacji. Niestety te wspaniałe buciki na moich nogach nie sięgają za kolano, nie uważam tego za jakieś wielki problem bo i tak prezentują się świetnie i tak też się w nich czułam. Dodatkowo mam dla Was miła informację. Bo firma, z której pochodzą buciki szykuje dla Was konkurs w którym do wygrania będzie wybrana para butów z ich sklepu ;) Zapraszam więc do śledzenia ich fanpage. Wracając do dalszych elementów zestawu to jako okrycie wierzchnie wybrałam płaszczyk flauszowy w szarym kolorze, zachęcam Was do przeglądnięcia oferty ich sklepu, mają świetne rzeczy w atrakcyjnych cenach! Płaszczyk który mam na sobie kosztuje jedyne 47.99 zł ;) Wspominałam też w jednym z postów, że wytłumaczę czemu pewien zestaw (czapka plus szalik) od Avanti Konieczko polubiłam najbardziej i po raz kolejny mam na sobie. Otóż odpowiedź jest następująca dlatego, że jest jak widać na tyle uniwersalny, iż sprawdza się w stylizacjach codziennych jak i eleganckich. Jak dla mnie wielki plus za to bo zdecydowanie potrzebuję takich rzeczy. Co do dodatków to postawiłam na kolor srebrny – zegarek oraz torebka. Na szyję dobrałam szykowną, dużą kolię pasującą kolorem do sukienki bo jak pewnie zdążyliście już zauważyć takie wybieram najczęściej.

I jak podoba się takie zestawienie delikatna sukienka plus długie buty? Ubieracie się tak czasami? Zapraszam do oglądania zdjęć ! Komentarze również mile widziane <3
Emotikon heart
           czapka i szalik - www.Sklep.Avanti-Konieczko.pl      sukienka - www.SUKIENKOWO.pl  

                           buty - www.MARGOT.pl                     flauszowy płaszczyk - www.MagMac.pl                                  
                         
  torebka - H&M         zegarek - MK
























Paznokcie


___________




13 komentarzy:

  1. Całość powala <3 świetna propozycja! Widać jak cudownie się rozwijasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina Kuźmierz8 grudnia 2015 20:51

    Ale śnieżynka pastelowa ślicznie wyglądasz:) a Kolia skąd???

    OdpowiedzUsuń
  3. cuudeńko wszystko cudnie połączone kolorystycznie bardzo lubię takie stylizacje gdzie wszystko współgra ze sobą. Zestaw od Avanti obłędny! Ah te ich świetne pomysły ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam ten zestaw jeden z moich ulubionych <3

      Usuń
  4. Czy ten płaszczyk jest zimowy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zastępuje zimowej kurtki ale jest bardzo przyjemny i cieplutki jednak w mroźne dni warto zarzucić coś więcej :)

      Usuń
  5. Aleksandra Broniewicz8 grudnia 2015 22:47

    Jestem mile zaskoczona każdym Twoim postem, ekstra pazury, mam pytanie czy do każdej stylizacji masz inne paznokcie? bo po raz kolejny to zauważyłam hihi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, a tak przypadkiem się składa, nie do każdej ale staram się czasem aby jak najbardziej wszystko pasowało :)

      Usuń
  6. Podasz link kozakow o ile jeszcze sa ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale podobają mi się twoje stylizacje? Powiesz jak z jakością i wykonaniem w tym sklepie? Ze względu na cenę miałam obawy czy przyjdą wgl :D

    OdpowiedzUsuń