niedziela, 1 listopada 2015

sesja Góralska

KONKURS FASHION QUEEN WYGRYWA : MAGDA MARTA KORDECKA



Witajcie! Post niespodzianka... Dzisiaj zamiast zajmować się ciuchami, zdradzę coś o sobie ;)
Moi Kochani pochodzę z regionu zwanego Orawą, a więc jestem Orawianką.
Na co dzień w domu posługuje się gwarą.
Także zapraszam na moje wydanie w stylu regionalnym - Góralskim.

Fotorelacja z sesji robionej na baner!
Zaskoczeni? 

Miłej niedzieli <3

W wersji tłumaczonej gwarą brzmiało by to tak :D :


Witojcie! Post niespodzianka... Dzisiok zamiast zajmować sie rzecami, zdradzym cusik ło sobie ;)
Młoi Kłochani pochłodzym z regionu zwanegło Łorawom, a wiync jestek Łorawiankom.
Na cu dziyń w duma posługujym sie gwarom.
Takze zapraszom na młoje wydanie w stylu regionalnym - Górolskim.
Fotorelacja z sesji robione na baner! 
Zaskocyni ? <3
Miłe niedziele <3

Ciekawa jestem czy większość z Was zrozumiała co napisałam nie tłumacząc czystą polszczyzną :D buziaki :*








16 komentarzy:

  1. o boze tragicznie orawa i stroj goralski! Anka dej se siana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czego się wstydzić skąd się pochodzi. Wyluzuj to tylko sesja ! :D

      Usuń
    2. Raczej chodzi o to że nie wstydzisz się swojego regionu a przedstawiasz tu strój góralski zamiast orawskiego, jeśli w ogóle wiesz o co mi chodzi ;) Więc moze się lepiej upewnij co sie nosi u nas ;D

      Usuń
  2. Cudo! Uwielbiam takie klimaty; regionalizmy, retro, po prostu mój świat, dlatego jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 bardzo mnie to cieszy, też Uwielbiam mój region i za nic nie chciałabym wyjeżdżać stąd ;)

      Usuń
  3. Ale przepięknie :D fajnie że napisałaś coś o sobie, nie zrozumiałabym tego Waszego języka hahah bardzo fajny i śmieszny,pewnie jeszcze to tak akcentujecie :D byłam kilka razy w Zakopanem i podsłyszałam tą gwarę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Zakopanem jeszcze bardziej zaciągają , ale bardzo podobnie rozmawiamy :D

      Usuń
  4. Jak cudownie, że są młodzi ludzie, którzy kultywują tradycję :) zawsze trzeba wspierać swój region!!! Nie rozumiem jak niektórzy mogą wstydzić się swojego pochodzenia i krytykować :o wyrzekać się kultury, którą tworzyli nasi przodkowie i w której się wzrastało, odrzucając w ten sposób część siebie - to dopiero słabe!!! Oczywiście w tym wydaniu prezentujesz się nie mniej pięknie niż w tiulowych sukienkach <3 plus za taki post o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah, ale teraz błysnęłaś , nawet nie wiesz, że to jest strój góralski a nie orawski... masakra.. wielka orawianka sie znalazła xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz tytuł posta? ;-) "sesja góralska"... Więc chyba jednak wie :-)

      Usuń
    2. Widzę też treść posta " Także zapraszam na moje wydanie w stylu regionalnym - Orawskim."

      Usuń
  6. Ania ktos ci zazdrości widocznie skoro tak złośliwie pisze, rob swoje dobrze ci to wychodzi tak trzymaj !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna góralka! W górach jest cudownie

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ja też jestem z Orawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokazac ci jak wyglada typowy stroj goralski? Tybetowa spodnica welniane skarpety koszula wyszywana I pienkie zdobiony gorset. Kolczyki zlote z bursztynem tak duze ze nie probkem go zauwazyckok z warkocza na samym dole glowy torebka goralska skorzana z mmotywem goralskim. Serdok obszywany karakulem prawdziwym. To jest stroj goralski. Aaa I prawdziwa goralka nie ma ani grama makijazu na sobie. NATURALNOSC TO SIE NAZYWA

    OdpowiedzUsuń
  10. Super też jestem z Orawy:**

    OdpowiedzUsuń