środa, 18 listopada 2015

czerwona koszula w krate


Cześć Kochani Przygotowałam dzisiaj dla Was zestaw w stylu casualowym bo mam wrażenie, że takie teraz lubicie najbardziej. Wcale się nie dziwię bo jednak takich pomysłów w co się ubrać każdego dnia (praca, szkoła, spacer, spotkanie ze znajomymi) potrzebujemy najwięcej. Uwierzcie, że nawet ja mimo mojego zainteresowania modą mam takie chwilę, że nie wiem już w co się ubierać na co dzień. I fajnie w takich sytuacjach móc podpatrzeć coś od innych, nie twierdzę, że należy zupełnie kopiować. Można jednak zainspirować się czyjąś stylizacją, wybrać jakiś element dla siebie lub przerobić na własny styl. Bo to uważam za najważniejsze – pozostać sobą ! Chcemy przecież być ubrane, a nie przebrane za kogoś – to różnica. 
W mojej propozycji postanowiłam połączyć dwa popularne teraz modowe trendy, a dokładniej motyw szkockiej kraty i zamsz. Siły rozłożyły się następująco : Szkocka krata – koszula Zamsz – botki na słupku oraz elementy w płaszczyku W płaszczyku pojawia się też skóra więc i spodnie wybrałam skórzane bo jak wiecie uwielbiam kiedy wszystko ze sobą współgra. Zapraszam do oglądania zdjęć ! Zdradzicie jakie trendy tego sezonu jesień/zima Wy najbardziej lubicie? Czekam na komentarze i przesyłam całuski.

koszula (podobne TUTAJ ) spodnie - H&M buty - Fashion Queen kurtka - (podobna TUTAJ)















.

15 komentarzy:

  1. Kiedy kupowalas te spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz super!!! :-) nie tak jak ta twoja rywalka magda wu :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) ale Jaka rywalka ? Z nikim nie rywalizuje ;)

      Usuń
  3. Patrycja Kobylak18 listopada 2015 19:28

    Ale genialnie bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look <3 rzeczywiście spokojnie można ubrać się tak na co dzień, no może ja nałożyłabym buty na płaskim ;) chociaż te są super ! Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki styl koszula+spodnie w dodatku skórzane swietnie!!!! ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie moje klimaty ale wszystkiego trzeba próbować ;) chciałam sie Wam pokazać w dziennej stylizacji ;)

      Usuń
  6. Buty wymiatają ekstra są , ogólnie całość odjazdowo :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja natomiast na jesień wlasnie Lubie dokładnie takie kolory , ciemną tonację , granaty , brązy bordo , czerń , ciemną czerwień . Może wiecej takich stylizacji ???? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , bo takie są kolory jesienne najmodniejsze jednak ja na to nie patrzę tak do końca co "modne" kupuje to co mi sie spodoba ;)

      Usuń
  8. napisz kiedyś post o sobie :] może o zaręczynach jeżeli się nie krępujesz bo widzę już pierścionek na kilku zdjęciach :]
    Ślicznie wyszłaś jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne *-*

    OdpowiedzUsuń