wtorek, 25 sierpnia 2015

red Place For dress

Witam Was Moi Drodzy po krótkiej przerwie :*
W minioną sobotę bawiłam się na cudownym weselu i nie byłabym sobą, gdybym przy tej okazji nie przygotowała dla Was posta ;)
Posta, o który już od jakiegoś czasu widzę prośby w komentarzach... Czyli we trójkę... Będzie więc mega rodzinnie ;)
Moją córeczkę Olusie dobrze znacie bo już kilka razy pokazałyśmy się razem na blogu. 
Dzisiaj mam przyjemność przedstawić Wam jeszcze mojego ukochanego Mężczyznę – Mateusza. 
Mam szczęście, że Mati jest osobą otwartą i nie trzeba było go namawiać do wspólnego zdjęcia na posta – mamy tylko takie w lustrze bo jak wspominałam to Mateusz robi mi zdjęcia więc inaczej się nie dało skoro fotograf miał znaleźć sie na fotografii :P 
Czas przejść do części głównej czyli samej stylizacji. Chcieliśmy do siebie idealnie pasować i w realizacji tego pomysłu pomogła nam firma Place For dress ,która uszyła dla mnie i Oli przepiękne sukienki, a dla Mateusza przygotowała wspaniałą muchę (które zaczęły królować na imprezach zamiast krawatów.) Nasze sukienki były oczywiście tiulowe bo takie z moją małą księżniczką najbardziej lubimy. Niezwykle urzeka mnie w tych sukienkach także ich delikatna, koronkowa góra. Naszej Oli ubrałam czerwoną opaskę z tiulu, która nadała całej stylizacji wesołego charakteru bo to przecież mała dziewczynka <3 
Mateusz miał na sobie klasyczny garnitur z modnymi teraz zwężanymi ku dołowi spodniami oraz koszulę z czarnymi wstawkami. Ja do sukienki dobrałam złote dodatki, które najczęściej wybieram do czerwonego koloru. Z czerwonym fajnie komponuje się czerń więc baleriny wybrałyśmy właśnie czarne.
I jak podoba się Wam moja wystylizowana Rodzinka? ;)
Trzymajcie się cieplutko (bo w końcu jeszcze ostatnie dni wakacji) :*
Wasza Ania ;)

SUKIENKI ZNAJDZIECIE POD TYM LINKIEM www.facebook.com/PlaceForDress
















14 komentarzy:

  1. Cóż za cudownie dopasowana do siebie rodzinka <3
    Wspaniale się razem prezentujecie :)
    Zrobiliście pewnie szał na weselu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jowita Róśnik25 sierpnia 2015 20:38

    nie mogę się na Was napatrzeć!! przecudownie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNE SUKIENKI, ZAKOCHAŁAM SIĘ W NICH I W WAS <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Katarzyna Olmańska25 sierpnia 2015 21:05

    Ahhh.. jak pięknie.... ten widok zapiera dech w piersiach ! niesamowite jak z bajki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. moje kochane ślicznotki słodcy jesteście a sukienki cudowne

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną rodzinke Tworzycie mimo że Twój ukochany jest niższy i tak przecudnie Wam razem :) śliczniutką macie córeczke cały tatuś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleksandra Łopak26 sierpnia 2015 09:11

    Megaa zdjecia! A jakie sukienki:):*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę wiedzieć skąd pochodzisz? Bo na zdjęciach widzę moje okolice😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne zdjecia, nie moge sie na nie napatrzec!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDOWNOŚCI ! oglądam 10 raz!!!!! :o :*

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG!!!!!!!!! myślałam że takie piękności tylko w ameryce :D te sukienki są przepiękne !!! :* :* :*

    OdpowiedzUsuń