niedziela, 7 grudnia 2014

FLORAL

CZEŚĆ WSZYSTKIM!
Po kilkudniowej przerwie wracam do Was z nowym postem.
Ostatnio dużo się dzieje :)
Miałam przyjemność współpracować z juliaglowaczblog.blogspot.com i 
przygotowałam dla niej kilka stylizacji na 25 -lecie Miss Polski :)

Przejdę teraz do stylizacji.
 Jest to typowy, wygodny zwyklaczek.
W taką pogodę jak teraz bez czapki ani rusz!
Najbardziej lubię gładkie okrycia głowy, ale dziś  zaprezentuję czapkę z motywem floral z najnowszej kolekcji Avanti Konieczko, która jest bardzo ciepła i wygodna. Mam jeszcze kilka innych modeli i gorąco je polecam! Idealnie sprawdzą się w mroźne, zimowe dni, które w górach nie raz dają w kość.
Do czapki dobrałam koszulę z H&M z podobnym motywem.
Czarny płaszcz, buty i spodnie fajnie łączą się z kwiatami.
A Wy co o tym sądzicie?
Zapraszam do oglądania i komentowania.


Płaszcz - Sinsay
Koszula - H&M
Zegarek - Geneva
Legginsy - New Yorker
Buty - No name
















Dziękuję bardzo za czapki! :*  Juliaglowacz.blogspot.com i Avanti Konieczko :)

24 komentarze:

  1. Mam tunikę z takim samym motywem jak Ty koszulę z h&m ;) w połączeniu z tą czapą suuuper :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle ładna stylizacja :) masz świetny styl !

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog zapowiada się bardzo ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostalas te czapki ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) przygotowalam stylizacje na Galę Miss Polski i w prezencie dostałam czapki :)

      Usuń
  5. Wyglądasz świetnie! Każda Twoja stylizacja strasznie mi sie podoba! Masz świetny gust i prześliczną buźke! Aż miło patrzeć. Jestem tutaj codziennie po kilka razy, to już nałóg patrzeć na Ciebie! :D pytanko gdzie znajdę taką koszulę ? Jest mega, idealnie pasuje do czapki ! ^,^ no po prostu bomba! Jestem Twoją fanką! Już z niecierpliwością czekam na kolejny post!
    Pozdrawiam, Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Miło słyszeć takie słowa! :* ta koszula jest zakupiona w H&M, juz ich niestety nie ma :(

      Usuń
  6. Kto ci robi zdjecia? ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Super dziewczyna z pięknymi inspiracjami :-) tylko pozazdrościć chłopakowi i osobą w twoim otoczeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :D nie ma czego zazdrościć, jestem normalną dziewczyna:) A bloga może założyć każdy. Wystarczą chęci :)

      Usuń
  8. Wlasnie jak sie zmotywować do prowadzenia bloga? :D i zorganizowac czas.. Napiszesz kiedyś o tym ? :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Postaram się zrobić takiego posta jak będę mieć więcej czasu :) Na bloga trzeba poświęcić trochę czasu, a mi niestety go często brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award 2014! http://pasjeannabelle.blogspot.com/2014/12/zostaam-nominowana-do-liebster-blog.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiec czekam cierpliwie na ten post :) ledwo zaczęłaś a ja juz Cię uwielbiam ! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie piękne stylizacje :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. czapka i koszula świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja genialna ,a w czapce się zakochałam

    OdpowiedzUsuń
  16. BArdzo na Tak !
    śliczna jestes !

    OdpowiedzUsuń
  17. mam identyczne buty :) są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń